Kariera
Dołącz do naszego zespołu
Nazywamy się Grupą, bo wierzymy, że w niej siła!
Dzięki naszemu doświadczeniu i chęci rozwoju budujemy zgrany i zaangażowane zespół.
Poszukujemy ambitnych i odpowiedzialnych Współpracowników, którzy dołączą do naszej Grupy.
Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska:
- Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy
- Zapewnianie wsparcia oraz rozwiązywanie problemów klientów, regularne informowanie ich o etapie realizacji zleceń transportowych
- Bezpośrednia współpraca ze spedytorem w celu monitorowania zleceń transportowych
- Proponowanie klientom oraz partnerom nowych rozwiązań
- Biegła znajomość języka angielskiego, umożliwiająca płynną komunikację z klientami
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel
- Zaangażowanie, umiejętność współpracy z innymi zespołami oraz doskonałe zdolności komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy, terminowość i kreatywność w proponowaniu skutecznych rozwiązań
- Umiejętność przestrzegania procedur i proaktywne podejście w zaproponowaniu rozwiązań
- Znajomość innych języków takich jak: francuski, włoski, niemiecki będzie dodatkowym atutem
- Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
- Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
- Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 7, Jelonek, godziny pracy 6-14/10-18
- Weryfikowanie i księgowanie dokumentów
- Kwalifikacja dokumentów pod względem podatkowym (CIT, VAT, WHT),
- Udział w sporządzaniu sprawozdań GUS, NBP, Intrastat oraz zeznań podatkowych (CIT, VAT, WHT, etc.),
- Bieżące monitorowanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
- Potwierdzanie, uzgadnianie i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami,
- Czynny udział w procesie zamykania okresów sprawozdawczych,
- Realizacja innych zadań z obszaru księgowości.
- Doświadczenie w obszarze księgowości - minimum 2 lata
- Znajomość programu Symfonia
- Znajomość programu Excel
- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
- Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
- Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
- Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 10-18
- Rozliczanie prowizji agentów turystycznych
- Kontrola procesu rozliczenia agentów turystycznych
- Rozliczanie voucherów turystycznych; wpłat i przedpłat klientów indywidualnych
- Analiza rentowności wyjazdów turystycznych
- Wystawianie faktur
- Obsługa procesu reklamacji
- Wykształcenie m.in średnie ekonomiczne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum pół roku
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i wielozadaniowości
- Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Dobra znajomość Ms Excel
- Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
- Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
- Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 8-16
Twój zakres obowiązków:
- Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu
- Tworzenie i weryfikacja tras przejazdu
- Kontrola realizacji zleceń przez kierowców
- Koordynacja pracy kierowców
Nasze wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej i wiedza z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców ( min 6 miesięcy)
- Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
- Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność oraz umiejętności interpersonalne i analityczne
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i określania priorytetów
Twój zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie działań spedycyjnych, rozbudowa i zarządzanie pracą zespołu spedycyjnego
Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań logistycznych,
Aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy, udział w tworzeniu atrakcyjnych ofert dla naszych partnerów,
Ścisła współpraca z działem planowania floty własnej,
Obsługa i kontrola dokumentacji spedycyjnej,
Trwałe relacje z firmami transportowymi w celu zapewnienia wysokiej jakości usług ( negocjowanie stawek, ustalanie i planowanie warunków transportu),
Współpraca z pozostałymi zespołami w firmie , dbanie o prawidłowy przepływ informacji,
Pozyskiwanie i obsługa klientów oraz przewoźników,
prowadzenie analizy rentowności zleceń i prowadzenie negocjacji w zakresie stawek z klientami i przewoźnikami.
Nasze wymagania:
Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy spedycyjnej,
Znajomość języka obcego (angielski - koniecznie, inne - mile widziane),
Znajomość przepisów i procedur transportowo-spedycyjnych,
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
Komunikatywność i zdolność analitycznego myślenia,
Posiadanie relacji z klientami i przewoźnikami na rynku międzynarodowym,
Zdolności komunikacyjne wraz z umiejętnością wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań, umiejętność pracy pod presją.
Twój zakres obowiązków:
Analiza danych pod kątem trendów w branży TSL
Tworzenie raportów na potrzeby wewnętrzne
Tworzenie raportów dot. procesu transportowego, np. zużycia sprzętu, spalania, cen paliw, rentowności tras
Analizy działań konkurencji,
Analizy międzynarodowego rynku transportowego
Dbanie o spójność danych i poprawność dokonywanych analiz
Nasze wymagania:
Doświadczenie na tożsamym stanowisku w firmie transportowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
Samodzielność w działaniu
Znajomość branży TSL
Zdolność formułowania trafnych wniosków
Umiejętność posługiwania się MS Excel w stopniu zaawansowanym
Twój zakres obowiązków:
Nadzór i realizacja procesu wprowadzenia nowego pojazdu do floty (kontrola pojazdu, wyposażenie pojazdu oraz dokumentacja).
Nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur flotowych obowiązujących w Spółce,
Wprowadzanie zmian, usprawnień oraz nowych projektów
Rozliczanie i kontrola kosztów związanych z zarządzaniem flotą,
Opracowywanie raportów dotyczących wykorzystania floty i ponoszonych kosztów,
Wsparcie bieżącej obsługi eksploatacyjnej samochodów Zarządu Spółki,
Współtworzenie polityki samochodowej Spółki,
Przygotowanie i uzgadnianie projektów umów leasingowych i serwisowych.
Wprowadzanie danych do systemu TMS oraz dbanie o ich aktualizację
Organizowanie planowanych obsług technicznych pojazdów ciężarowych (obsługa ogólna pojazdów, badania techniczne, legalizacja tachografów, wyposażenie ADR)
Nasze wymagania:
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata.
Biegła znajomość pakietu Office, w szczególności MS Excel.
Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność i współpraca w zespole.
Dokładność i skrupulatność.
Bardzo dobra komunikacja.
Twój zakres obowiązków:
- Współpraca z innymi zespołami w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i wsparcie ich od strony analitycznej,
- Przygotowywanie i dystrybucja cyklicznych raportów/analiz na potrzeby biznesu,
- Lokalizowanie i definiowanie możliwości usprawnienia procesów,
- Opracowanie koncepcji rozwiązań biznesowych oraz prezentowanie treści/rekomendacji w odpowiednich, atrakcyjnych formach,
- Modelowanie procesów biznesowych,
- Koordynowanie oraz monitorowanie procesów zmian,
- Tworzenie i monitorowanie miar efektywności biznesowej procesów,
- Kontrola spójności i poprawności danych.
Nasze wymagania:
- minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych
- Zaawansowana znajomość Excela,
- Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań,
- Mile widziana znajomość Power BI
Twój zakres obowiązków:
- Budowanie narzędzi do raportowania
- Opracowywanie modeli finansowych
- Sporządzenie analiz kosztowych, paliwowych i sprzedażowych
- Przygotowywanie raportów wspomagających oraz analiz porównawczych celem podejmowania skutecznych decyzji biznesowych
- Wprowadzanie i utrzymywanie miesięcznych raportów dotyczących kosztów firmowych
- Wsparcie procesu budżetowania spółki
- Czynny udział w inicjatywach usprawniających działania redukujące koszty
Nasze wymagania:
- minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych
- Zaawansowana znajomość Excela,
- Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań
Twój zakres obowiązków:
- Organizacja całopojazdowych transportów samochodowych
- Monitorowanie transportu w przewozach międzynarodowych na podstawie przyjętych zleceń
- Dbałość o wysoką jakość dostaw
Zapewnienie ciągłości funkcjonowania procesów transportowych - Optymalizacja kosztów transportu
Stała współpraca i kontakt z kierowcami
Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz innymi Działami i Spółkami w ramach Grupy Oskar
Terminowe i rzetelne wprowadzanie statusów do systemów operacyjnych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego
- Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czasu
- Dyspozycyjność
Samodzielność i organizacja pracy własnej - Zaangażowanie, operatywność, komunikatywność i otwartość
- Dobra znajomość pakietu Office
- Umiejętność pracy zarówno samodzielnie jak i w zespole
Twój zakres obowiązków:
- stała weryfikacja stanu należności firmy,
- bezpośredni kontakt z kontrahentami firmy, gł. w języku angielskim,
- ustalanie warunków spłaty należności oraz ich odzyskiwanie,
- wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach z klientami,tworzenie raportów z całego procesu windykacji, zrealizowanych zadań,
- kontakt z działem transportu i spedycji,
bezpośrednia współpraca z zewnętrznymi windykatorami oraz prawnikami, - monitorowanie wiarygodności kontrahentów,
podejmowanie kroków przedsądowych w przypadku firm, które nie podejmują się współpracy na ustalonych warunkach.
Nasze wymagania:
- doświadczenie na stanowisku windykatora, minimum rok,
- znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację (klienci zagraniczni),
- posiadanie umiejętności negocjacyjnych,
- zdolności komunikacyjne oraz asertywność.
Twój zakres obowiązków:
- Tworzenie i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach
- Zarządzanie kosztami kampanii i dążenie do maksymalizacji wyników przy ustalonych budżetach
- Realizacje testów, zbieraniu danych oraz analizie wyników
- Monitorowanie bieżących trendów w celu maksymalizacji dochodów z kampanii reklamowych
- Obserwacja, tworzenie raportów oraz badanie skuteczności kampanii reklamowych w modelu PPC
- Doskonalenie i optymalizacja strategii płatnych słów kluczowych
- Monitorowanie i analizowanie linków reklamowych konkurencji na platformach mediów społecznościowych
- Tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Meta Ads
- Współpraca z programistami w zakresie tworzonego oprogramowania do automatyzacji marketingu internetowego
- Projektowanie nowych funkcji do automatyzacji kampanii oraz rozszerzanie możliwości raportowania
Nasze wymagania:
- Posiadanie doświadczenia w obszarze technicznego SEO, takie jak implementacja znaczników strukturalnych, dostarczanie szczegółowych instrukcji dotyczących błędów serwera i optymalizacja szybkości strony
- Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami Google oraz Meta. Dodatkowym atutem będzie znajomość Bing
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (m.in. na podstawie śledzenia zdarzeń i przyjętym modelu atrybucji)
- Posiadanie doświadczenia w realizacji testów A/B
- Doświadczenie w optymalizacji współczynnika konwersji (CRO)
- Posiadanie praktycznej znajomości HTML, CSS, JavaScript oraz Google Tag Manager
- Umiejętność organizacji, multitasking oraz samodzielność w działaniu
Twój zakres obowiązków:
- aktywną sprzedaż usług transportowych
- pozyskiwanie klientów na flotę własną oraz dla podwykonawców
- przygotowanie wycen dla klientów
- długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników
- budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
- prowadzenie negocjacji handlowych
- bezpośrednia współpraca działem planowania oraz dyspozycji
- wykonywanie innych poleceń pracodawcy w związku z wyżej wymienionym zakresem pracy, ich powiązaniem oraz kwalifikacjami pracownika
Nasze wymagania:
- Minimum rocznego doświadczenie w branży transportowej,
- Komunikatywna znajomość angielskiego, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel),
- Znajomość rynku TSL,
- Stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych,
- Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Twój zakres obowiązków:
- Pomoc w utrzymaniu technicznym całej floty na miejscu (baza w Rumianku)
- Podstawowe naprawy ciągników siodłowych, naczep, autokarów
- Dbanie o prawidłową eksploatację aut
- Weryfikacja poprawnego działania telematyki w autach
Nasze wymagania:
- Doświadczenie na takim samym stanowisku
- Umiejętności techniczne
- Znajomość elektromechaniki pojazdów
- Rzetelność i uczciwość
Mile widziane:
- Prawo jazdy kat. C+E
Oskar
Oskar Group to dynamicznie rozwijająca się firma transportowa, powstała na fundamencie wieloletniego doświadczenia w transporcie osób oraz zespołu z wieloletnim doświadczeniem w transporcie towarów.
- →
-
Oskar Group to także:
-
Biuro Podróży Wakacje Samolotem
-
Biuro Podróży Wakacje Autokarem
-
Wynajem Autokarów