Kariera
Dołącz do naszego zespołu
Nazywamy się Grupą, bo wierzymy, że w niej siła!
Dzięki naszemu doświadczeniu i chęci rozwoju budujemy zgrany i zaangażowane zespół.
Poszukujemy ambitnych i odpowiedzialnych Współpracowników, którzy dołączą do naszej Grupy.
Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska:
Twoje zadania:
konfigurowanie i zarządzanie infrastrukturą przy użyciu narzędzi IaC, takich jak Terraform,
tworzenie i utrzymywanie skryptów do automatyzacji procesów operacyjnych,
nadzorowanie środowisk kontenerowych z wykorzystaniem Kubernetes oraz narzędzi takich jak Helm i Ansible,
monitorowanie wydajności systemów za pomocą narzędzi takich jak Prometheus i Grafana oraz podejmowanie działań w celu optymalizacji,
zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania systemów poprzez wdrażanie odpowiednich rozwiązań,
współpraca z zespołem programistycznym w celu zapewnienia odpowiedniej infrastruktury dla aplikacji.
doświadczenie w projektowaniu, rozwijaniu i utrzymywaniu systemów zapewniających bezpieczeństwo danych, wysoką dostępność oraz łatwość skalowania - minimum 2 lata,
platforma chmurowa: podstawowa wiedza i doświadczenie w pracy z AWS,
orkiestracja kontenerów: bardzo dobra znajomość Kubernetes (k3s), Helm, helmfile
zarządzanie infrastrukturą jako kod (IaC): doświadczenie w korzystaniu z Terraform i Ansible,
znajomość systemów operacyjnych: Linux (RHEL lub inne),
umiejętności programistyczne: znajomość powłoki bash oraz doświadczenie w pisaniu skryptów,
serwery HTTP: Nginx, Traefik,
bazy danych: doświadczenie w administracji bazami danych, a w szczególności PostgreSQL,
narzędzia monitoringu: Prometheus, Grafana,
znajomość technologii sieciowych: Protokół HTTP(S), HTTP Proxies, Load balancing, DNS, Kubernetes, networking, VPN,
zarządzanie kodem: GitLab, Gitlab CI pipelines,
Nice to have
znajomość ElasticSearch,
podstawowa wiedza w pisaniu zapytań SQL,
testy wydajnościowe: doświadczenie w tworzeniu i przeprowadzaniu testów wydajnościowych, preferowane narzędzie Locust lub podobne.
- Chcemy popracować razem w biurze minimum 2 razy w tygodniu, lokalizacja naszego biura to Suchy Las, ul. Obornicka 85,
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
- elastyczny start pracy (8-10),
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - Ty decydujesz,
- 20 dni urlopu przy zatrudnieniu B2B,
- system premiowy uzależniony od efektów pracy,
- pracę przy naszym autorskim systemie rezerwacyjnym oraz współudział w tworzeniu innych autorskich projektów,
- pracę w zespole, w którym masz realny wpływ na to co się dzieje,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (jeżeli wolisz pracować na własnym sprzęcie nie mamy z tym problemu),
- dofinansowanie do karty Multisport, Cateringu Premium, ubezpieczenia, prywatnej opieki medycznej, zniżki na wyjazdy turystyczne z naszego Biura Podróży Oskar, bilety na mecze Lecha Poznań.
- Projektowanie oraz implementacja oprogramowania w języku Python
- Udział w opracowywaniu architektury systemów i projektów technicznych
- Przygotowywanie i dbałość o dokumentację projektową
- Rozwiązywanie problemów, poczucie odpowiedzialności za projekt
- Uczestniczenie we wszystkich fazach cyklu rozwojowego produktu
-
Doświadczenie w programowaniu web aplikacji/wytwarzaniu API w języku Python
-
minimum 2 lata znajomość Django Rest Framework
-
Znajomość Linux / MacOS
-
Znajomość REST
Nice to have
- Doświadczenie w testowaniu jednostkowym w Pytest
- Znajomość metodyk Agile/Scrum
- Znajomość SQL, a w szczególności Posgres
- Znajmość Kubernetes
-
-
- Chcemy popracować razem w biurze minimum 3 razy w tygodniu, lokalizacja naszego biura to Suchy Las, ul. Obornicka 85,
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
- elastyczny start pracy (8-10),
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - Ty decydujesz,
- 20 dni urlopu przy zatrudnieniu B2B,
- system premiowy uzależniony od efektów pracy,
- pracę przy naszym autorskim systemie rezerwacyjnym oraz współudział w tworzeniu innych autorskich projektów,
- pracę w zespole, w którym masz realny wpływ na to co się dzieje,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (jeżeli wolisz pracować na własnym sprzęcie nie mamy z tym problemu),
- dofinansowanie do karty Multisport, Cateringu Premium, ubezpieczenia, prywatnej opieki medycznej, zniżki na wyjazdy turystyczne z naszego Biura Podróży Oskar, bilety na mecze Lecha Poznań.
-
Twoje zadania:
- Projektowanie oraz implementacja oprogramowania w języku Python
- Udział w opracowywaniu architektury systemów i projektów technicznych
- Przygotowywanie i dbałość o dokumentację projektową
- Rozwiązywanie problemów, poczucie odpowiedzialności za projekt
- Uczestniczenie we wszystkich fazach cyklu rozwojowego produktu
- Doświadczenie w programowaniu web aplikacji/wytwarzaniu API w języku Python - minimum 4 lata
- Znajomość Django Rest Framework
- Znajomość Linux / MacOS
- Znajomość REST
- Chcemy popracować razem w biurze minimum 2 razy w tygodniu, lokalizacja naszego biura to Suchy Las, ul. Obornicka 85,
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
- elastyczny start pracy (8-10),
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - Ty decydujesz,
- 20 dni urlopu przy zatrudnieniu B2B,
- system premiowy uzależniony od efektów pracy,
- pracę przy naszym autorskim systemie rezerwacyjnym oraz współudział w tworzeniu innych autorskich projektów,
- pracę w zespole, w którym masz realny wpływ na to co się dzieje,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (jeżeli wolisz pracować na własnym sprzęcie nie mamy z tym problemu),
- dofinansowanie do karty Multisport, Cateringu Premium, ubezpieczenia, prywatnej opieki medycznej, zniżki na wyjazdy turystyczne z naszego Biura Podróży Oskar, bilety na mecze Lecha Poznań.
Twoje zadania:
Analiza rynku i aktywne pozyskiwanie Klientów w sektorze międzynarodowego transportu ciężarowego
Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,
Aktywna sprzedaż usług transportowych,
Prowadzenie negocjacji handlowych,
Długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników.
Minimum dwuletnie doświadczenie w branży transportowej na podobnym stanowisku,
Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na codzienny kontakt z klientami,
Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel),
Bardzo dobra znajomość rynku TSL,
Chęć stałego poszerzania wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych,
Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Mile widziane
Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem (włoski, francuski, niemiecki).
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników,
Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne, auto służbowe do użytku prywatnego
Pracę w Jelonku, w godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku,
Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂
Twoje zadania:
wprowadzanie płatności do banku,
weryfikowanie sald oraz ich poprawności,
wyjaśnianie niezgodności księgowych,
rozliczanie wyciągów bankowych złotówkowych oraz wlautowych,
kontakt z instytucjami zewnętrznymi,
raportowanie zobowiązań, należności.
doświadczenie na tożsamym stanowisku min. 1 rok
wiedza z zakresu zarządzania finansami,
zdolności negocjacyjne, umiejętność prowadzenia trudnych rozmów,
samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
znajomość podstaw księgowości, Symfonii,
dobra znajomość Excela.
zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę,
atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników,
narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie,
pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
Twoje zadania:
Koordynowanie procesu zakupów części niezbędnych do napraw oraz rozliczania ich
Dbanie o poprawny obieg dokumentów, zleceń, faktur
Kontakt z hurtowniami - zamówienie odpowiedniego sprzętu, części
Generowanie zleceń serwisowych
Bezpośrednia współpraca z miejscowym warsztatem samochodowym
Działania prowadzące do optymalizacji kosztów napraw zestawów ciężarowych oraz autokarów
Prowadzenie oraz bieżąca koordynacja napraw pojazdów w serwisach zewnętrznych
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość j. angielskiego w stopniu ułatwiającym komunikację (koniecznie, kontakt z zagranicznymi serwisami)
Samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów,
Znajomość branży motoryzacyjnej
Czynne prawo jazdy kat. B
Samodzielność, dokładność
Mile widziane:
- Znajomość innych języków takich jak: francuski, włoski, niemiecki będzie dodatkowym atutem
Pracę na podstawie umowy o pracę
Konkurencyjne wynagrodzenie
Pracę na bazie transportowej Oskar - w Rumianku k. Tarnowa Podgórnego, w godzinach 8-16.
Prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, auto służbowe do użytku prywatnego
Twoje zadania:
Optymalizacja działań w obszarze zatrudniania kierowców w transporcie międzynarodowym (kwalifikacje, badania, wizy, legalizacja pracy)
Koordynowanie pracy działu
Kontakt z urzędami; ZUS, UP, WUW
Planowanie pracy działu HR, kontrola ich realizacji,
Działania prowadzące do usprawnienia pracy działu, automatyzacja procesów
Legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców
Minimum roku doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem z branży transportowej
Znajomość przepisów dot. legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców
Znajomość procesu zatrudniania kierowcy w transporcie międzynarodowym
Umiejętność samodzielnego stawiania celów i kierunków rozwoju;
Zdolność rozwiązywania problemów, umiejętności negocjacyjne;
Znajomość Excela w stopniu bardzo dobrym
Wybraną przez siebie formę zatrudnienia (B2B, UoP)
Pakiet standardowych benefitów, w postaci: Multisport, prywatna oppieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, catering, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha
Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem motywacyjnym
Pracę w formie stacjonarnej od poniedziałku do piątku - , w godzinach 8-16
Twoje zadania:
Optymalizacja działań w obszarze planowania floty własnej
Koordynowanie pracy spedytorów-planistów
Analiza KPI, szkolenia pracowników
Planowanie działań operacyjnych, kontrola ich realizacji
Działania prowadzące do usprawnienia pracy spedytorów-planistów, automatyzacja procesów.
Kontrola terminowości dostaw, zarządzanie dokumentacją transportową
Minimum roku doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem transportowo-spedycyjnym
Umiejętności budowania relacji
Umiejętność samodzielnego stawiania celów i kierunków rozwoju;
Zdolność rozwiązywania problemów, umiejętności negocjacyjne;
Znajomość Excela w stopniu dobrym
Znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację z kontrahentami
Mile widziane
Znajomość innych języków obcych, m.in. niemieckiego
Wybraną przez siebie formę zatrudnienia (B2B, UoP)
Pakiet standardowych benefitów, w postaci: Multisport, prywatna oppieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, catering, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha
Atrakcyjny system wynagradzania, dodatkowo system premiowy uzależniony od wyników,
Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem(obecnie dział planowania składa się z 28 specjalistów)
Ciekawą i pełną wyzwań pracę
Pracę stacjonarną, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Twoje zadania:
Kompleksowe koordynowanie procesu transportowego, wyjazdów autokarowych oraz dbanie o ich poprawną realizację
Przygotowanie i sprawowanie kontroli nad grafikiem pracy kierowców, zgodnie z czasem pracy kierowców
Obsługa i kontrola zleceń w systemie ERP
Tworzenie siatki tzw. połączeń antenowych
Obsługa administracyjna każdego wyjazdu, np. rezerwowanie innych środków transportu, hoteli itp.
Posiadasz minimum półroczne doświadczenie w koordynowaniu transportu
Znasz czas pracy i jazdy kierowców
Znasz topografię Europy
Nie boisz się podejmować decyzji
Znasz pakiet Office, w szczególności Excel
Umiesz pracować zespołowo
Jesteś samodzielny_a, dobrze organizujesz sobie czas pracy
Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim lub niemieckim, mile widziane również inne języki
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników
Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne
Pracę w Suchym Lesie, w godzinach 10-18, od poniedziałku do piątku
Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂
Twoje zadania:
Pozyskiwanie klientów
Sprzedaż bezpośrednia aut nowych i używanych
Bezpośrednia obsługa klienta oraz negocjacje
Komunikacja zewnętrzna, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywania dobrych relacji z obecnymi klientami
Koordynowanie obiegu dokumentów sprzedażowo-serwisowych
Poszukiwanie możliwości rozwoju usług oraz proponowanie nowych rozwiązań
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość j. angielskiego w stopniu ułatwiającym komunikację (koniecznie, kontakt z zagranicznymi serwisami)
Samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów,
Znajomość branży motoryzacyjnej
Czynne prawo jazdy kat. B
Samodzielność, dokładność
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników
Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne
Pracę w Suchym Lesie, w godzinach 10-18, od poniedziałku do piątku
Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂
- Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy
- Zapewnianie wsparcia oraz rozwiązywanie problemów klientów, regularne informowanie ich o etapie realizacji zleceń transportowych
- Bezpośrednia współpraca ze spedytorem w celu monitorowania zleceń transportowych
- Proponowanie klientom oraz partnerom nowych rozwiązań
- Biegła znajomość języka angielskiego, umożliwiająca płynną komunikację z klientami
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel
- Zaangażowanie, umiejętność współpracy z innymi zespołami oraz doskonałe zdolności komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy, terminowość i kreatywność w proponowaniu skutecznych rozwiązań
- Umiejętność przestrzegania procedur i proaktywne podejście w zaproponowaniu rozwiązań
- Znajomość innych języków takich jak: francuski, włoski, niemiecki będzie dodatkowym atutem
- Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
- Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
- Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 7, Jelonek, godziny pracy 6-14/10-18
Twój zakres obowiązków:
Planowanie floty własnej w ruchu międzynarodowym
Profesjonalna organizacja transportu, pod kątem pozyskania rentownych zleceń
Weryfikacja potrzeb rynku transportowego
Praca na giełdach transportowych
Nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji transportowej,
Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z przewozem towarów
Optymalizacja kosztów transportu
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Dyspozycji, odpowiadającego za całą administrację transportu
Nasze wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok
Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego
Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czasu
Dyspozycyjność
Samodzielność i organizacja pracy własnej
Zaangażowanie, operatywność, komunikatywność i otwartość
Dobra znajomość pakietu Office
Umiejętność pracy zarówno samodzielnie jak i w zespole
Mile widziane
Znajomość - języka włoskiego, francuskiego
To oferujemy
Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie
Atrakcyjny system wynagradzania, dodatkowo system prowizyjny uzależniony od wyników
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie
Ciekawą i pełną wyzwań pracę
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, auto służbowe do użytku własnego
- Weryfikowanie i księgowanie dokumentów
- Kwalifikacja dokumentów pod względem podatkowym (CIT, VAT, WHT),
- Udział w sporządzaniu sprawozdań GUS, NBP, Intrastat oraz zeznań podatkowych (CIT, VAT, WHT, etc.),
- Bieżące monitorowanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
- Potwierdzanie, uzgadnianie i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami,
- Czynny udział w procesie zamykania okresów sprawozdawczych,
- Realizacja innych zadań z obszaru księgowości.
- Doświadczenie w obszarze księgowości - minimum 2 lata
- Znajomość programu Symfonia
- Znajomość programu Excel
- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
- Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
- Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
- Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 10-18
- Rozliczanie prowizji agentów turystycznych
- Kontrola procesu rozliczenia agentów turystycznych
- Rozliczanie voucherów turystycznych; wpłat i przedpłat klientów indywidualnych
- Analiza rentowności wyjazdów turystycznych
- Wystawianie faktur
- Obsługa procesu reklamacji
- Wykształcenie m.in średnie ekonomiczne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum pół roku
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i wielozadaniowości
- Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Dobra znajomość Ms Excel
- Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
- Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
- Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 8-16
Twój zakres obowiązków:
- Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu
- Tworzenie i weryfikacja tras przejazdu
- Kontrola realizacji zleceń przez kierowców
- Koordynacja pracy kierowców
Nasze wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej i wiedza z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców ( min 6 miesięcy)
- Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
- Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność oraz umiejętności interpersonalne i analityczne
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i określania priorytetów
Twój zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie działań spedycyjnych, rozbudowa i zarządzanie pracą zespołu spedycyjnego
Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań logistycznych,
Aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy, udział w tworzeniu atrakcyjnych ofert dla naszych partnerów,
Ścisła współpraca z działem planowania floty własnej,
Obsługa i kontrola dokumentacji spedycyjnej,
Trwałe relacje z firmami transportowymi w celu zapewnienia wysokiej jakości usług ( negocjowanie stawek, ustalanie i planowanie warunków transportu),
Współpraca z pozostałymi zespołami w firmie , dbanie o prawidłowy przepływ informacji,
Pozyskiwanie i obsługa klientów oraz przewoźników,
prowadzenie analizy rentowności zleceń i prowadzenie negocjacji w zakresie stawek z klientami i przewoźnikami.
Nasze wymagania:
Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy spedycyjnej,
Znajomość języka obcego (angielski - koniecznie, inne - mile widziane),
Znajomość przepisów i procedur transportowo-spedycyjnych,
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
Komunikatywność i zdolność analitycznego myślenia,
Posiadanie relacji z klientami i przewoźnikami na rynku międzynarodowym,
Zdolności komunikacyjne wraz z umiejętnością wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań, umiejętność pracy pod presją.
Twój zakres obowiązków:
Analiza danych pod kątem trendów w branży TSL
Tworzenie raportów na potrzeby wewnętrzne
Tworzenie raportów dot. procesu transportowego, np. zużycia sprzętu, spalania, cen paliw, rentowności tras
Analizy działań konkurencji,
Analizy międzynarodowego rynku transportowego
Dbanie o spójność danych i poprawność dokonywanych analiz
Nasze wymagania:
Doświadczenie na tożsamym stanowisku w firmie transportowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
Samodzielność w działaniu
Znajomość branży TSL
Zdolność formułowania trafnych wniosków
Umiejętność posługiwania się MS Excel w stopniu zaawansowanym
Twój zakres obowiązków:
Nadzór i realizacja procesu wprowadzenia nowego pojazdu do floty (kontrola pojazdu, wyposażenie pojazdu oraz dokumentacja).
Nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur flotowych obowiązujących w Spółce,
Wprowadzanie zmian, usprawnień oraz nowych projektów
Rozliczanie i kontrola kosztów związanych z zarządzaniem flotą,
Opracowywanie raportów dotyczących wykorzystania floty i ponoszonych kosztów,
Wsparcie bieżącej obsługi eksploatacyjnej samochodów Zarządu Spółki,
Współtworzenie polityki samochodowej Spółki,
Przygotowanie i uzgadnianie projektów umów leasingowych i serwisowych.
Wprowadzanie danych do systemu TMS oraz dbanie o ich aktualizację
Organizowanie planowanych obsług technicznych pojazdów ciężarowych (obsługa ogólna pojazdów, badania techniczne, legalizacja tachografów, wyposażenie ADR)
Nasze wymagania:
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata.
Biegła znajomość pakietu Office, w szczególności MS Excel.
Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność i współpraca w zespole.
Dokładność i skrupulatność.
Bardzo dobra komunikacja.
Twój zakres obowiązków:
- Współpraca z innymi zespołami w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i wsparcie ich od strony analitycznej,
- Przygotowywanie i dystrybucja cyklicznych raportów/analiz na potrzeby biznesu,
- Lokalizowanie i definiowanie możliwości usprawnienia procesów,
- Opracowanie koncepcji rozwiązań biznesowych oraz prezentowanie treści/rekomendacji w odpowiednich, atrakcyjnych formach,
- Modelowanie procesów biznesowych,
- Koordynowanie oraz monitorowanie procesów zmian,
- Tworzenie i monitorowanie miar efektywności biznesowej procesów,
- Kontrola spójności i poprawności danych.
Nasze wymagania:
- minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych
- Zaawansowana znajomość Excela,
- Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań,
- Mile widziana znajomość Power BI
Twój zakres obowiązków:
- Budowanie narzędzi do raportowania
- Opracowywanie modeli finansowych
- Sporządzenie analiz kosztowych, paliwowych i sprzedażowych
- Przygotowywanie raportów wspomagających oraz analiz porównawczych celem podejmowania skutecznych decyzji biznesowych
- Wprowadzanie i utrzymywanie miesięcznych raportów dotyczących kosztów firmowych
- Wsparcie procesu budżetowania spółki
- Czynny udział w inicjatywach usprawniających działania redukujące koszty
Nasze wymagania:
- minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych
- Zaawansowana znajomość Excela,
- Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań
Twój zakres obowiązków:
- stała weryfikacja stanu należności firmy,
- bezpośredni kontakt z kontrahentami firmy, gł. w języku angielskim,
- ustalanie warunków spłaty należności oraz ich odzyskiwanie,
- wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach z klientami,tworzenie raportów z całego procesu windykacji, zrealizowanych zadań,
- kontakt z działem transportu i spedycji,
bezpośrednia współpraca z zewnętrznymi windykatorami oraz prawnikami, - monitorowanie wiarygodności kontrahentów,
podejmowanie kroków przedsądowych w przypadku firm, które nie podejmują się współpracy na ustalonych warunkach.
Nasze wymagania:
- doświadczenie na stanowisku windykatora, minimum rok,
- znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację (klienci zagraniczni),
- posiadanie umiejętności negocjacyjnych,
- zdolności komunikacyjne oraz asertywność.
Twój zakres obowiązków:
- Tworzenie i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach
- Zarządzanie kosztami kampanii i dążenie do maksymalizacji wyników przy ustalonych budżetach
- Realizacje testów, zbieraniu danych oraz analizie wyników
- Monitorowanie bieżących trendów w celu maksymalizacji dochodów z kampanii reklamowych
- Obserwacja, tworzenie raportów oraz badanie skuteczności kampanii reklamowych w modelu PPC
- Doskonalenie i optymalizacja strategii płatnych słów kluczowych
- Monitorowanie i analizowanie linków reklamowych konkurencji na platformach mediów społecznościowych
- Tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Meta Ads
- Współpraca z programistami w zakresie tworzonego oprogramowania do automatyzacji marketingu internetowego
- Projektowanie nowych funkcji do automatyzacji kampanii oraz rozszerzanie możliwości raportowania
Nasze wymagania:
- Posiadanie doświadczenia w obszarze technicznego SEO, takie jak implementacja znaczników strukturalnych, dostarczanie szczegółowych instrukcji dotyczących błędów serwera i optymalizacja szybkości strony
- Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami Google oraz Meta. Dodatkowym atutem będzie znajomość Bing
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (m.in. na podstawie śledzenia zdarzeń i przyjętym modelu atrybucji)
- Posiadanie doświadczenia w realizacji testów A/B
- Doświadczenie w optymalizacji współczynnika konwersji (CRO)
- Posiadanie praktycznej znajomości HTML, CSS, JavaScript oraz Google Tag Manager
- Umiejętność organizacji, multitasking oraz samodzielność w działaniu
Twój zakres obowiązków:
- aktywną sprzedaż usług transportowych
- pozyskiwanie klientów na flotę własną oraz dla podwykonawców
- przygotowanie wycen dla klientów
- długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników
- budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
- prowadzenie negocjacji handlowych
- bezpośrednia współpraca działem planowania oraz dyspozycji
- wykonywanie innych poleceń pracodawcy w związku z wyżej wymienionym zakresem pracy, ich powiązaniem oraz kwalifikacjami pracownika
Nasze wymagania:
- Minimum rocznego doświadczenie w branży transportowej,
- Komunikatywna znajomość angielskiego, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel),
- Znajomość rynku TSL,
- Stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych,
- Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Twój zakres obowiązków:
- Pomoc w utrzymaniu technicznym całej floty na miejscu (baza w Rumianku)
- Podstawowe naprawy ciągników siodłowych, naczep, autokarów
- Dbanie o prawidłową eksploatację aut
- Weryfikacja poprawnego działania telematyki w autach
Nasze wymagania:
- Doświadczenie na takim samym stanowisku
- Umiejętności techniczne
- Znajomość elektromechaniki pojazdów
- Rzetelność i uczciwość
Mile widziane:
- Prawo jazdy kat. C+E
Oskar
Oskar Group to dynamicznie rozwijająca się firma transportowa, powstała na fundamencie wieloletniego doświadczenia w transporcie osób oraz zespołu z wieloletnim doświadczeniem w transporcie towarów.
- →
-
Oskar Group to także:
- Biuro Podróży Wakacje Samolotem
- Biuro Podróży Wakacje Autokarem
- Wynajem Autokarów