Kariera

Dołącz do naszego zespołu

Nazywamy się Grupą, bo wierzymy, że w niej siła!

Dzięki naszemu doświadczeniu i chęci rozwoju budujemy zgrany i zaangażowane zespół. 
Poszukujemy ambitnych i odpowiedzialnych Współpracowników, którzy dołączą do naszej Grupy. 

Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska:

Twoje zadania:
  • Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy
  • Zapewnianie wsparcia oraz rozwiązywanie problemów klientów, regularne informowanie ich o etapie realizacji zleceń transportowych
  • Bezpośrednia współpraca ze spedytorem w celu monitorowania zleceń transportowych
  • Proponowanie klientom oraz partnerom nowych rozwiązań
Nasze wymagania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego, umożliwiająca płynną komunikację z klientami
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel
  • Zaangażowanie, umiejętność współpracy z innymi zespołami oraz doskonałe zdolności komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy, terminowość i kreatywność w proponowaniu skutecznych rozwiązań
  • Umiejętność przestrzegania procedur i proaktywne podejście w zaproponowaniu rozwiązań
Mile widziane:
  • Znajomość innych języków takich jak: francuski, włoski, niemiecki będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
  •  Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 7, Jelonek, godziny pracy 6-14/10-18
Twoje zadania:
  • Weryfikowanie i księgowanie dokumentów
  • Kwalifikacja dokumentów pod względem podatkowym (CIT, VAT, WHT),
  • Udział w sporządzaniu sprawozdań GUS, NBP, Intrastat oraz zeznań podatkowych (CIT, VAT, WHT, etc.),
  • Bieżące monitorowanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
  • Potwierdzanie, uzgadnianie i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami,
  • Czynny udział w procesie zamykania okresów sprawozdawczych,
  • Realizacja innych zadań z obszaru księgowości.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obszarze księgowości - minimum 2 lata
  • Znajomość programu Symfonia
  • Znajomość programu Excel
  • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
Co oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
  •  Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 10-18
Twoje zadania:
  • Rozliczanie prowizji agentów turystycznych
  • Kontrola procesu rozliczenia agentów turystycznych
  • Rozliczanie voucherów turystycznych; wpłat i przedpłat klientów indywidualnych
  • Analiza rentowności wyjazdów turystycznych
  • Wystawianie faktur
  • Obsługa procesu reklamacji
Nasze wymagania: 
  • Wykształcenie m.in średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum pół roku
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i wielozadaniowości
  • Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Dobra znajomość Ms Excel
Co oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
  •  Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 8-16

Twój zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu
  • Tworzenie i weryfikacja tras przejazdu
  • Kontrola realizacji zleceń przez kierowców
  • Koordynacja pracy kierowców


Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej i wiedza z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców ( min 6 miesięcy)
  • Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
  • Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność oraz umiejętności interpersonalne i analityczne
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i określania priorytetów

Twój zakres obowiązków:

  • Samodzielne prowadzenie działań spedycyjnych, rozbudowa i zarządzanie pracą zespołu spedycyjnego

  • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań logistycznych,

  • Aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy, udział w tworzeniu atrakcyjnych ofert dla naszych partnerów,

  • Ścisła współpraca z działem planowania floty własnej,

  • Obsługa i kontrola dokumentacji spedycyjnej,

  • Trwałe relacje z firmami transportowymi w celu zapewnienia wysokiej jakości usług ( negocjowanie stawek, ustalanie i planowanie warunków transportu),

  • Współpraca z pozostałymi zespołami w firmie , dbanie o prawidłowy przepływ informacji,

  • Pozyskiwanie i obsługa klientów oraz przewoźników,

  • prowadzenie analizy rentowności zleceń i prowadzenie negocjacji w zakresie stawek z klientami i przewoźnikami.


Nasze wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy spedycyjnej,

  • Znajomość języka obcego (angielski - koniecznie, inne - mile widziane),

  • Znajomość przepisów i procedur transportowo-spedycyjnych,

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • Komunikatywność i zdolność analitycznego myślenia,

  • Posiadanie relacji z klientami i przewoźnikami na rynku międzynarodowym,

  • Zdolności komunikacyjne wraz z umiejętnością wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań, umiejętność pracy pod presją.

Twój zakres obowiązków:

  • Analiza danych pod kątem trendów w branży TSL

  • Tworzenie raportów na potrzeby wewnętrzne

  • Tworzenie raportów dot. procesu transportowego, np. zużycia sprzętu, spalania, cen paliw, rentowności tras

  • Analizy działań konkurencji,

  • Analizy międzynarodowego rynku transportowego

  • Dbanie o spójność danych i poprawność dokonywanych analiz

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na tożsamym stanowisku w firmie transportowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne

  • Samodzielność w działaniu

  • Znajomość branży TSL

  • Zdolność formułowania trafnych wniosków

  • Umiejętność posługiwania się MS Excel w stopniu zaawansowanym

Twój zakres obowiązków:

  • Nadzór i realizacja procesu wprowadzenia nowego pojazdu do floty (kontrola pojazdu, wyposażenie pojazdu oraz dokumentacja).

  • Nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur flotowych obowiązujących w Spółce,

  • Wprowadzanie zmian, usprawnień oraz nowych projektów

  • Rozliczanie i kontrola kosztów związanych z zarządzaniem flotą,

  • Opracowywanie raportów dotyczących wykorzystania floty i ponoszonych kosztów,

  • Wsparcie bieżącej obsługi eksploatacyjnej samochodów Zarządu Spółki,

  • Współtworzenie polityki samochodowej Spółki,

  • Przygotowanie i uzgadnianie projektów umów leasingowych i serwisowych.

  • Wprowadzanie danych do systemu TMS oraz dbanie o ich aktualizację

  • Organizowanie planowanych obsług technicznych pojazdów ciężarowych (obsługa ogólna pojazdów, badania techniczne, legalizacja tachografów, wyposażenie ADR)

Nasze wymagania:

  • Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata.

  • Biegła znajomość pakietu Office, w szczególności MS Excel.

  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność i współpraca w zespole.

  • Dokładność i skrupulatność.

  • Bardzo dobra komunikacja.

Twój zakres obowiązków:

  • Współpraca z innymi zespołami w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i wsparcie ich od strony analitycznej,
  • Przygotowywanie i dystrybucja cyklicznych raportów/analiz na potrzeby biznesu,
  • Lokalizowanie i definiowanie możliwości usprawnienia procesów,
  • Opracowanie koncepcji rozwiązań biznesowych oraz prezentowanie treści/rekomendacji w odpowiednich, atrakcyjnych formach,
  • Modelowanie procesów biznesowych,
  • Koordynowanie oraz monitorowanie procesów zmian,
  • Tworzenie i monitorowanie miar efektywności biznesowej procesów,
  • Kontrola spójności i poprawności danych.

 

Nasze wymagania:

  • minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych
  • Zaawansowana znajomość Excela,
  • Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań,
  • Mile widziana znajomość Power BI

Twój zakres obowiązków:

  • Budowanie narzędzi do raportowania
  • Opracowywanie modeli finansowych
  • Sporządzenie analiz kosztowych, paliwowych i sprzedażowych
  • Przygotowywanie raportów wspomagających oraz analiz porównawczych celem podejmowania skutecznych decyzji biznesowych
  • Wprowadzanie i utrzymywanie miesięcznych raportów dotyczących kosztów firmowych
  • Wsparcie procesu budżetowania spółki
  • Czynny udział w inicjatywach usprawniających działania redukujące koszty

 

Nasze wymagania:

  • minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych
  • Zaawansowana znajomość Excela,
  • Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań

Twój zakres obowiązków:

  • Organizacja całopojazdowych transportów samochodowych
  • Monitorowanie transportu w przewozach międzynarodowych na podstawie przyjętych zleceń
  • Dbałość o wysoką jakość dostaw
    Zapewnienie ciągłości funkcjonowania procesów transportowych
  • Optymalizacja kosztów transportu
    Stała współpraca i kontakt z kierowcami
    Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz innymi Działami i Spółkami w ramach Grupy Oskar
    Terminowe i rzetelne wprowadzanie statusów do systemów operacyjnych

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego
  • Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czasu
  • Dyspozycyjność
    Samodzielność i organizacja pracy własnej
  • Zaangażowanie, operatywność, komunikatywność i otwartość
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielnie jak i w zespole

Twój zakres obowiązków:

  • stała weryfikacja stanu należności firmy,
  • bezpośredni kontakt z kontrahentami firmy, gł. w języku angielskim,
  • ustalanie warunków spłaty należności oraz ich odzyskiwanie,
  • wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach z klientami,tworzenie raportów z całego procesu windykacji, zrealizowanych zadań,
  • kontakt z działem transportu i spedycji,
    bezpośrednia współpraca z zewnętrznymi windykatorami oraz prawnikami,
  • monitorowanie wiarygodności kontrahentów,
    podejmowanie kroków przedsądowych w przypadku firm, które nie podejmują się współpracy na ustalonych warunkach.

 

Nasze wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku windykatora, minimum rok,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację (klienci zagraniczni),
  • posiadanie umiejętności negocjacyjnych,
  • zdolności komunikacyjne oraz asertywność.

Twój zakres obowiązków:

  • Tworzenie i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach
  • Zarządzanie kosztami kampanii i dążenie do maksymalizacji wyników przy ustalonych budżetach
  • Realizacje testów, zbieraniu danych oraz analizie wyników
  • Monitorowanie bieżących trendów w celu maksymalizacji dochodów z kampanii reklamowych
  • Obserwacja, tworzenie raportów oraz badanie skuteczności kampanii reklamowych w modelu PPC
  • Doskonalenie i optymalizacja strategii płatnych słów kluczowych
  • Monitorowanie i analizowanie linków reklamowych konkurencji na platformach mediów społecznościowych
  • Tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Meta Ads
  • Współpraca z programistami w zakresie tworzonego oprogramowania do automatyzacji marketingu internetowego
  • Projektowanie nowych funkcji do automatyzacji kampanii oraz rozszerzanie możliwości raportowania

 

Nasze wymagania:

  • Posiadanie doświadczenia w obszarze technicznego SEO, takie jak implementacja znaczników strukturalnych, dostarczanie szczegółowych instrukcji dotyczących błędów serwera i optymalizacja szybkości strony
  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami Google oraz Meta. Dodatkowym atutem będzie znajomość Bing
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (m.in. na podstawie śledzenia zdarzeń i przyjętym modelu atrybucji)
  • Posiadanie doświadczenia w realizacji testów A/B
  • Doświadczenie w optymalizacji współczynnika konwersji (CRO)
  • Posiadanie praktycznej znajomości HTML, CSS, JavaScript oraz Google Tag Manager
  • Umiejętność organizacji, multitasking oraz samodzielność w działaniu

Twój zakres obowiązków:

  • aktywną sprzedaż usług transportowych
  • pozyskiwanie klientów na flotę własną oraz dla podwykonawców
  • przygotowanie wycen dla klientów
  • długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • bezpośrednia współpraca działem planowania oraz dyspozycji
  • wykonywanie innych poleceń pracodawcy w związku z wyżej wymienionym zakresem pracy, ich powiązaniem oraz kwalifikacjami pracownika

 

Nasze wymagania:

  • Minimum rocznego doświadczenie w branży transportowej,
  • Komunikatywna znajomość angielskiego, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel),
  • Znajomość rynku TSL,
  • Stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych,
  • Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Twój zakres obowiązków:

  • Pomoc w utrzymaniu technicznym całej floty na miejscu (baza w Rumianku)
  • Podstawowe naprawy ciągników siodłowych, naczep, autokarów
  • Dbanie o prawidłową eksploatację aut
  • Weryfikacja poprawnego działania telematyki w autach

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na takim samym stanowisku
  • Umiejętności techniczne
  • Znajomość elektromechaniki pojazdów
  • Rzetelność i uczciwość

 

Mile widziane:

  • Prawo jazdy kat. C+E
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, zapraszamy do kontaktu z naszym działem HR: katarzyna.pasik@oskargroup.com.pl Prześlij swoją aplikację, a może to właśnie Ty zaczniesz z nami swoją przygodę!







    This site is registered on wpml.org as a development site.