Kariera

Dołącz do naszego zespołu

Nazywamy się Grupą, bo wierzymy, że w niej siła!

Dzięki naszemu doświadczeniu i chęci rozwoju budujemy zgrany i zaangażowane zespół. 
Poszukujemy ambitnych i odpowiedzialnych Współpracowników, którzy dołączą do naszej Grupy. 

Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska:

Twoje zadania:

    • konfigurowanie i zarządzanie infrastrukturą przy użyciu narzędzi IaC, takich jak Terraform,

    • tworzenie i utrzymywanie skryptów do automatyzacji procesów operacyjnych,

    • nadzorowanie środowisk kontenerowych z wykorzystaniem Kubernetes oraz narzędzi takich jak Helm i Ansible,

    • monitorowanie wydajności systemów za pomocą narzędzi takich jak Prometheus i Grafana oraz podejmowanie działań w celu optymalizacji,

    • zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania systemów poprzez wdrażanie odpowiednich rozwiązań,

    • współpraca z zespołem programistycznym w celu zapewnienia odpowiedniej infrastruktury dla aplikacji.

Nasze wymagania:
 
  • doświadczenie w projektowaniu, rozwijaniu i utrzymywaniu systemów zapewniających bezpieczeństwo danych, wysoką dostępność oraz łatwość skalowania - minimum 2 lata,

  • platforma chmurowa: podstawowa wiedza i doświadczenie w pracy z AWS,

  • orkiestracja kontenerów: bardzo dobra znajomość Kubernetes (k3s), Helm, helmfile

  • zarządzanie infrastrukturą jako kod (IaC): doświadczenie w korzystaniu z Terraform i Ansible,

  • znajomość systemów operacyjnych: Linux (RHEL lub inne),

  • umiejętności programistyczne: znajomość powłoki bash oraz doświadczenie w pisaniu skryptów,

  • serwery HTTP: Nginx, Traefik,

  • bazy danych: doświadczenie w administracji bazami danych, a w szczególności PostgreSQL,

  • narzędzia monitoringu: Prometheus, Grafana,

  • znajomość technologii sieciowych: Protokół HTTP(S), HTTP Proxies, Load balancing, DNS, Kubernetes, networking, VPN,

  • zarządzanie kodem: GitLab, Gitlab CI pipelines,

    Nice to have

    • znajomość ElasticSearch,

    • podstawowa wiedza w pisaniu zapytań SQL,

    • testy wydajnościowe: doświadczenie w tworzeniu i przeprowadzaniu testów wydajnościowych, preferowane narzędzie Locust lub podobne.

Co oferujemy:

      • Chcemy popracować razem w biurze minimum 2 razy w tygodniu, lokalizacja naszego biura to Suchy Las, ul. Obornicka 85,
      • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
      • elastyczny start pracy (8-10),
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - Ty decydujesz,
      • 20 dni urlopu przy zatrudnieniu B2B,
      • system premiowy uzależniony od efektów pracy,
      • pracę przy naszym autorskim systemie rezerwacyjnym oraz współudział w tworzeniu innych autorskich projektów,
      • pracę w zespole, w którym masz realny wpływ na to co się dzieje,
      • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (jeżeli wolisz pracować na własnym sprzęcie nie mamy z tym problemu),
      • dofinansowanie do karty Multisport, Cateringu Premium, ubezpieczenia, prywatnej opieki medycznej, zniżki na wyjazdy turystyczne z naszego Biura Podróży Oskar, bilety na mecze Lecha Poznań.
Twoje zadania:
  • Projektowanie oraz implementacja oprogramowania w języku Python
  • Udział w opracowywaniu architektury systemów i projektów technicznych
  • Przygotowywanie i dbałość o dokumentację projektową
  • Rozwiązywanie problemów, poczucie odpowiedzialności za projekt
  • Uczestniczenie we wszystkich fazach cyklu rozwojowego produktu
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w programowaniu web aplikacji/wytwarzaniu API w języku Python
  • minimum 2 lata znajomość Django Rest Framework
  • Znajomość Linux / MacOS
  • Znajomość REST

Nice to have
  • Doświadczenie w testowaniu jednostkowym w Pytest
  • Znajomość metodyk Agile/Scrum
  • Znajomość SQL, a w szczególności Posgres
  • Znajmość Kubernetes
Co oferujemy:
      • Chcemy popracować razem w biurze minimum 3 razy w tygodniu, lokalizacja naszego biura to Suchy Las, ul. Obornicka 85,
      • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
      • elastyczny start pracy (8-10),
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - Ty decydujesz,
      • 20 dni urlopu przy zatrudnieniu B2B,
      • system premiowy uzależniony od efektów pracy,
      • pracę przy naszym autorskim systemie rezerwacyjnym oraz współudział w tworzeniu innych autorskich projektów,
      • pracę w zespole, w którym masz realny wpływ na to co się dzieje,
      • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (jeżeli wolisz pracować na własnym sprzęcie nie mamy z tym problemu),
      • dofinansowanie do karty Multisport, Cateringu Premium, ubezpieczenia, prywatnej opieki medycznej, zniżki na wyjazdy turystyczne z naszego Biura Podróży Oskar, bilety na mecze Lecha Poznań.

Twoje zadania:

  • Projektowanie oraz implementacja oprogramowania w języku Python
  • Udział w opracowywaniu architektury systemów i projektów technicznych
  • Przygotowywanie i dbałość o dokumentację projektową
  • Rozwiązywanie problemów, poczucie odpowiedzialności za projekt
  • Uczestniczenie we wszystkich fazach cyklu rozwojowego produktu
Nasze wymagania:
    • Doświadczenie w programowaniu web aplikacji/wytwarzaniu API w języku Python - minimum 4 lata
    • Znajomość Django Rest Framework
    • Znajomość Linux / MacOS
    • Znajomość REST
Co oferujemy:
      • Chcemy popracować razem w biurze minimum 2 razy w tygodniu, lokalizacja naszego biura to Suchy Las, ul. Obornicka 85,
      • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
      • elastyczny start pracy (8-10),
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - Ty decydujesz,
      • 20 dni urlopu przy zatrudnieniu B2B,
      • system premiowy uzależniony od efektów pracy,
      • pracę przy naszym autorskim systemie rezerwacyjnym oraz współudział w tworzeniu innych autorskich projektów,
      • pracę w zespole, w którym masz realny wpływ na to co się dzieje,
      • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (jeżeli wolisz pracować na własnym sprzęcie nie mamy z tym problemu),
      • dofinansowanie do karty Multisport, Cateringu Premium, ubezpieczenia, prywatnej opieki medycznej, zniżki na wyjazdy turystyczne z naszego Biura Podróży Oskar, bilety na mecze Lecha Poznań.

Twoje zadania:

    • Analiza rynku i aktywne pozyskiwanie Klientów w sektorze międzynarodowego transportu ciężarowego

    • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,

    • Aktywna sprzedaż usług transportowych,

    • Prowadzenie negocjacji handlowych,

    • Długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników.

Nasze wymagania:
    • Minimum dwuletnie doświadczenie w branży transportowej na podobnym stanowisku,

    • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na codzienny kontakt z klientami,

    • Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel),

    • Bardzo dobra znajomość rynku TSL,

    • Chęć stałego poszerzania wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych,

    • Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

    Mile widziane

    • Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem (włoski, francuski, niemiecki).

Co oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,

    • Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników,

    • Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne, auto służbowe do użytku prywatnego

    • Pracę w Jelonku, w godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku,

    • Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂

Twoje zadania:

    • wprowadzanie płatności do banku,

    • weryfikowanie sald oraz ich poprawności,

    • wyjaśnianie niezgodności księgowych,

    • rozliczanie wyciągów bankowych złotówkowych oraz wlautowych,

    • kontakt z instytucjami zewnętrznymi,

    • raportowanie zobowiązań, należności.

Nasze wymagania:
    • doświadczenie na tożsamym stanowisku min. 1 rok

    • wiedza z zakresu zarządzania finansami,

    • zdolności negocjacyjne, umiejętność prowadzenia trudnych rozmów,

    • samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,

    • znajomość podstaw księgowości, Symfonii,

    • dobra znajomość Excela.

Co oferujemy:
    • zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę,

    • atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników,

    • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,

      • współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie,

      • pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.

Twoje zadania:

  • Koordynowanie procesu zakupów części niezbędnych do napraw oraz rozliczania ich

  • Dbanie o poprawny obieg dokumentów, zleceń, faktur

  • Kontakt z hurtowniami - zamówienie odpowiedniego sprzętu, części

  • Generowanie zleceń serwisowych

  • Bezpośrednia współpraca z miejscowym warsztatem samochodowym

  • Działania prowadzące do optymalizacji kosztów napraw zestawów ciężarowych oraz autokarów

  • Prowadzenie oraz bieżąca koordynacja napraw pojazdów w serwisach zewnętrznych

Nasze wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Znajomość j. angielskiego w stopniu ułatwiającym komunikację (koniecznie, kontakt z zagranicznymi serwisami)

  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów,

  • Znajomość branży motoryzacyjnej

  • Czynne prawo jazdy kat. B

  • Samodzielność, dokładność

Mile widziane:

  • Znajomość innych języków takich jak: francuski, włoski, niemiecki będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
  • Pracę na podstawie umowy o pracę

  • Konkurencyjne wynagrodzenie

  • Pracę na bazie transportowej Oskar - w Rumianku k. Tarnowa Podgórnego, w godzinach 8-16.

  • Prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, auto służbowe do użytku prywatnego

Twoje zadania:

    • Optymalizacja działań w obszarze zatrudniania kierowców w transporcie międzynarodowym (kwalifikacje, badania, wizy, legalizacja pracy)

    • Koordynowanie pracy działu

    • Kontakt z urzędami; ZUS, UP, WUW

    • Planowanie pracy działu HR, kontrola ich realizacji,

    • Działania prowadzące do usprawnienia pracy działu, automatyzacja procesów

    • Legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców

Nasze wymagania:
    • Minimum roku doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem z branży transportowej

    • Znajomość przepisów dot. legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców

    • Znajomość procesu zatrudniania kierowcy w transporcie międzynarodowym

    • Umiejętność samodzielnego stawiania celów i kierunków rozwoju;

    • Zdolność rozwiązywania problemów, umiejętności negocjacyjne;

    • Znajomość Excela w stopniu bardzo dobrym

Co oferujemy:
    • Wybraną przez siebie formę zatrudnienia (B2B, UoP)

    • Pakiet standardowych benefitów, w postaci: Multisport, prywatna oppieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, catering, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha

    • Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem motywacyjnym

    • Pracę w formie stacjonarnej od poniedziałku do piątku - , w godzinach 8-16

Twoje zadania:

      • Optymalizacja działań w obszarze planowania floty własnej

      • Koordynowanie pracy spedytorów-planistów

      • Analiza KPI, szkolenia pracowników

      • Planowanie działań operacyjnych, kontrola ich realizacji

      • Działania prowadzące do usprawnienia pracy spedytorów-planistów, automatyzacja procesów.

      • Kontrola terminowości dostaw, zarządzanie dokumentacją transportową

Nasze wymagania:
      • Minimum roku doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem transportowo-spedycyjnym

      • Umiejętności budowania relacji

      • Umiejętność samodzielnego stawiania celów i kierunków rozwoju;

      • Zdolność rozwiązywania problemów, umiejętności negocjacyjne;

      • Znajomość Excela w stopniu dobrym

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację z kontrahentami

      Mile widziane

      • Znajomość innych języków obcych, m.in. niemieckiego

Co oferujemy:
      • Wybraną przez siebie formę zatrudnienia (B2B, UoP)

      • Pakiet standardowych benefitów, w postaci: Multisport, prywatna oppieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, catering, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha

      • Atrakcyjny system wynagradzania, dodatkowo system premiowy uzależniony od wyników,

      • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem(obecnie dział planowania składa się z 28 specjalistów)

      • Ciekawą i pełną wyzwań pracę

      • Pracę stacjonarną, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

Twoje zadania:

    • Kompleksowe koordynowanie procesu transportowego, wyjazdów autokarowych oraz dbanie o ich poprawną realizację

    • Przygotowanie i sprawowanie kontroli nad grafikiem pracy kierowców, zgodnie z czasem pracy kierowców

    • Obsługa i kontrola zleceń w systemie ERP

    • Tworzenie siatki tzw. połączeń antenowych

    • Obsługa administracyjna każdego wyjazdu, np. rezerwowanie innych środków transportu, hoteli itp.

Nasze wymagania:
    • Posiadasz minimum półroczne doświadczenie w koordynowaniu transportu

    • Znasz czas pracy i jazdy kierowców

    • Znasz topografię Europy

    • Nie boisz się podejmować decyzji

    • Znasz pakiet Office, w szczególności Excel

    • Umiesz pracować zespołowo

    • Jesteś samodzielny_a, dobrze organizujesz sobie czas pracy

    • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim lub niemieckim, mile widziane również inne języki

Co oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    • Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników

    • Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne

    • Pracę w Suchym Lesie, w godzinach 10-18, od poniedziałku do piątku

    • Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂

Twoje zadania:

    • Pozyskiwanie klientów

    • Sprzedaż bezpośrednia aut nowych i używanych

    • Bezpośrednia obsługa klienta oraz negocjacje

    • Komunikacja zewnętrzna, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywania dobrych relacji z obecnymi klientami

    • Koordynowanie obiegu dokumentów sprzedażowo-serwisowych

    • Poszukiwanie możliwości rozwoju usług oraz proponowanie nowych rozwiązań

Nasze wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Znajomość j. angielskiego w stopniu ułatwiającym komunikację (koniecznie, kontakt z zagranicznymi serwisami)

  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów,

  • Znajomość branży motoryzacyjnej

  • Czynne prawo jazdy kat. B

  • Samodzielność, dokładność

Co oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    • Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników

    • Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne

    • Pracę w Suchym Lesie, w godzinach 10-18, od poniedziałku do piątku

    • Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂

Twoje zadania:
  • Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy
  • Zapewnianie wsparcia oraz rozwiązywanie problemów klientów, regularne informowanie ich o etapie realizacji zleceń transportowych
  • Bezpośrednia współpraca ze spedytorem w celu monitorowania zleceń transportowych
  • Proponowanie klientom oraz partnerom nowych rozwiązań
Nasze wymagania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego, umożliwiająca płynną komunikację z klientami
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel
  • Zaangażowanie, umiejętność współpracy z innymi zespołami oraz doskonałe zdolności komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy, terminowość i kreatywność w proponowaniu skutecznych rozwiązań
  • Umiejętność przestrzegania procedur i proaktywne podejście w zaproponowaniu rozwiązań
Mile widziane:
  • Znajomość innych języków takich jak: francuski, włoski, niemiecki będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
  •  Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 7, Jelonek, godziny pracy 6-14/10-18

Twój zakres obowiązków:

  • Planowanie floty własnej w ruchu międzynarodowym

  • Profesjonalna organizacja transportu, pod kątem pozyskania rentownych zleceń

  • Weryfikacja potrzeb rynku transportowego

  • Praca na giełdach transportowych

  • Nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji transportowej,

  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z przewozem towarów

  • Optymalizacja kosztów transportu

  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami

  • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług

  • Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Dyspozycji, odpowiadającego za całą administrację transportu

  •  

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego

  • Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czasu

  • Dyspozycyjność

  • Samodzielność i organizacja pracy własnej

  • Zaangażowanie, operatywność, komunikatywność i otwartość

  • Dobra znajomość pakietu Office

  • Umiejętność pracy zarówno samodzielnie jak i w zespole

Mile widziane

  • Znajomość - języka włoskiego, francuskiego

To oferujemy

  • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie

  • Atrakcyjny system wynagradzania, dodatkowo system prowizyjny uzależniony od wyników

  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy

  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, auto służbowe do użytku własnego

Twoje zadania:
  • Weryfikowanie i księgowanie dokumentów
  • Kwalifikacja dokumentów pod względem podatkowym (CIT, VAT, WHT),
  • Udział w sporządzaniu sprawozdań GUS, NBP, Intrastat oraz zeznań podatkowych (CIT, VAT, WHT, etc.),
  • Bieżące monitorowanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
  • Potwierdzanie, uzgadnianie i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami,
  • Czynny udział w procesie zamykania okresów sprawozdawczych,
  • Realizacja innych zadań z obszaru księgowości.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obszarze księgowości - minimum 2 lata
  • Znajomość programu Symfonia
  • Znajomość programu Excel
  • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
Co oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
  •  Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 10-18
Twoje zadania:
  • Rozliczanie prowizji agentów turystycznych
  • Kontrola procesu rozliczenia agentów turystycznych
  • Rozliczanie voucherów turystycznych; wpłat i przedpłat klientów indywidualnych
  • Analiza rentowności wyjazdów turystycznych
  • Wystawianie faktur
  • Obsługa procesu reklamacji
Nasze wymagania: 
  • Wykształcenie m.in średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum pół roku
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i wielozadaniowości
  • Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Dobra znajomość Ms Excel
Co oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
  •  Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 8-16

Twój zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu
  • Tworzenie i weryfikacja tras przejazdu
  • Kontrola realizacji zleceń przez kierowców
  • Koordynacja pracy kierowców


Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej i wiedza z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców ( min 6 miesięcy)
  • Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
  • Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność oraz umiejętności interpersonalne i analityczne
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i określania priorytetów

Twój zakres obowiązków:

  • Samodzielne prowadzenie działań spedycyjnych, rozbudowa i zarządzanie pracą zespołu spedycyjnego

  • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań logistycznych,

  • Aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy, udział w tworzeniu atrakcyjnych ofert dla naszych partnerów,

  • Ścisła współpraca z działem planowania floty własnej,

  • Obsługa i kontrola dokumentacji spedycyjnej,

  • Trwałe relacje z firmami transportowymi w celu zapewnienia wysokiej jakości usług ( negocjowanie stawek, ustalanie i planowanie warunków transportu),

  • Współpraca z pozostałymi zespołami w firmie , dbanie o prawidłowy przepływ informacji,

  • Pozyskiwanie i obsługa klientów oraz przewoźników,

  • prowadzenie analizy rentowności zleceń i prowadzenie negocjacji w zakresie stawek z klientami i przewoźnikami.


Nasze wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy spedycyjnej,

  • Znajomość języka obcego (angielski - koniecznie, inne - mile widziane),

  • Znajomość przepisów i procedur transportowo-spedycyjnych,

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • Komunikatywność i zdolność analitycznego myślenia,

  • Posiadanie relacji z klientami i przewoźnikami na rynku międzynarodowym,

  • Zdolności komunikacyjne wraz z umiejętnością wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań, umiejętność pracy pod presją.

Twój zakres obowiązków:

  • Analiza danych pod kątem trendów w branży TSL

  • Tworzenie raportów na potrzeby wewnętrzne

  • Tworzenie raportów dot. procesu transportowego, np. zużycia sprzętu, spalania, cen paliw, rentowności tras

  • Analizy działań konkurencji,

  • Analizy międzynarodowego rynku transportowego

  • Dbanie o spójność danych i poprawność dokonywanych analiz

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na tożsamym stanowisku w firmie transportowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne

  • Samodzielność w działaniu

  • Znajomość branży TSL

  • Zdolność formułowania trafnych wniosków

  • Umiejętność posługiwania się MS Excel w stopniu zaawansowanym

Twój zakres obowiązków:

  • Nadzór i realizacja procesu wprowadzenia nowego pojazdu do floty (kontrola pojazdu, wyposażenie pojazdu oraz dokumentacja).

  • Nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur flotowych obowiązujących w Spółce,

  • Wprowadzanie zmian, usprawnień oraz nowych projektów

  • Rozliczanie i kontrola kosztów związanych z zarządzaniem flotą,

  • Opracowywanie raportów dotyczących wykorzystania floty i ponoszonych kosztów,

  • Wsparcie bieżącej obsługi eksploatacyjnej samochodów Zarządu Spółki,

  • Współtworzenie polityki samochodowej Spółki,

  • Przygotowanie i uzgadnianie projektów umów leasingowych i serwisowych.

  • Wprowadzanie danych do systemu TMS oraz dbanie o ich aktualizację

  • Organizowanie planowanych obsług technicznych pojazdów ciężarowych (obsługa ogólna pojazdów, badania techniczne, legalizacja tachografów, wyposażenie ADR)

Nasze wymagania:

  • Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata.

  • Biegła znajomość pakietu Office, w szczególności MS Excel.

  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność i współpraca w zespole.

  • Dokładność i skrupulatność.

  • Bardzo dobra komunikacja.

Twój zakres obowiązków:

  • Współpraca z innymi zespołami w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i wsparcie ich od strony analitycznej,
  • Przygotowywanie i dystrybucja cyklicznych raportów/analiz na potrzeby biznesu,
  • Lokalizowanie i definiowanie możliwości usprawnienia procesów,
  • Opracowanie koncepcji rozwiązań biznesowych oraz prezentowanie treści/rekomendacji w odpowiednich, atrakcyjnych formach,
  • Modelowanie procesów biznesowych,
  • Koordynowanie oraz monitorowanie procesów zmian,
  • Tworzenie i monitorowanie miar efektywności biznesowej procesów,
  • Kontrola spójności i poprawności danych.

 

Nasze wymagania:

  • minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych
  • Zaawansowana znajomość Excela,
  • Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań,
  • Mile widziana znajomość Power BI

Twój zakres obowiązków:

  • Budowanie narzędzi do raportowania
  • Opracowywanie modeli finansowych
  • Sporządzenie analiz kosztowych, paliwowych i sprzedażowych
  • Przygotowywanie raportów wspomagających oraz analiz porównawczych celem podejmowania skutecznych decyzji biznesowych
  • Wprowadzanie i utrzymywanie miesięcznych raportów dotyczących kosztów firmowych
  • Wsparcie procesu budżetowania spółki
  • Czynny udział w inicjatywach usprawniających działania redukujące koszty

 

Nasze wymagania:

  • minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych
  • Zaawansowana znajomość Excela,
  • Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań

Twój zakres obowiązków:

  • stała weryfikacja stanu należności firmy,
  • bezpośredni kontakt z kontrahentami firmy, gł. w języku angielskim,
  • ustalanie warunków spłaty należności oraz ich odzyskiwanie,
  • wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach z klientami,tworzenie raportów z całego procesu windykacji, zrealizowanych zadań,
  • kontakt z działem transportu i spedycji,
    bezpośrednia współpraca z zewnętrznymi windykatorami oraz prawnikami,
  • monitorowanie wiarygodności kontrahentów,
    podejmowanie kroków przedsądowych w przypadku firm, które nie podejmują się współpracy na ustalonych warunkach.

 

Nasze wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku windykatora, minimum rok,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację (klienci zagraniczni),
  • posiadanie umiejętności negocjacyjnych,
  • zdolności komunikacyjne oraz asertywność.

Twój zakres obowiązków:

  • Tworzenie i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach
  • Zarządzanie kosztami kampanii i dążenie do maksymalizacji wyników przy ustalonych budżetach
  • Realizacje testów, zbieraniu danych oraz analizie wyników
  • Monitorowanie bieżących trendów w celu maksymalizacji dochodów z kampanii reklamowych
  • Obserwacja, tworzenie raportów oraz badanie skuteczności kampanii reklamowych w modelu PPC
  • Doskonalenie i optymalizacja strategii płatnych słów kluczowych
  • Monitorowanie i analizowanie linków reklamowych konkurencji na platformach mediów społecznościowych
  • Tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Meta Ads
  • Współpraca z programistami w zakresie tworzonego oprogramowania do automatyzacji marketingu internetowego
  • Projektowanie nowych funkcji do automatyzacji kampanii oraz rozszerzanie możliwości raportowania

 

Nasze wymagania:

  • Posiadanie doświadczenia w obszarze technicznego SEO, takie jak implementacja znaczników strukturalnych, dostarczanie szczegółowych instrukcji dotyczących błędów serwera i optymalizacja szybkości strony
  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami Google oraz Meta. Dodatkowym atutem będzie znajomość Bing
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (m.in. na podstawie śledzenia zdarzeń i przyjętym modelu atrybucji)
  • Posiadanie doświadczenia w realizacji testów A/B
  • Doświadczenie w optymalizacji współczynnika konwersji (CRO)
  • Posiadanie praktycznej znajomości HTML, CSS, JavaScript oraz Google Tag Manager
  • Umiejętność organizacji, multitasking oraz samodzielność w działaniu

Twój zakres obowiązków:

  • aktywną sprzedaż usług transportowych
  • pozyskiwanie klientów na flotę własną oraz dla podwykonawców
  • przygotowanie wycen dla klientów
  • długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • bezpośrednia współpraca działem planowania oraz dyspozycji
  • wykonywanie innych poleceń pracodawcy w związku z wyżej wymienionym zakresem pracy, ich powiązaniem oraz kwalifikacjami pracownika

 

Nasze wymagania:

  • Minimum rocznego doświadczenie w branży transportowej,
  • Komunikatywna znajomość angielskiego, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel),
  • Znajomość rynku TSL,
  • Stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych,
  • Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Twój zakres obowiązków:

  • Pomoc w utrzymaniu technicznym całej floty na miejscu (baza w Rumianku)
  • Podstawowe naprawy ciągników siodłowych, naczep, autokarów
  • Dbanie o prawidłową eksploatację aut
  • Weryfikacja poprawnego działania telematyki w autach

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na takim samym stanowisku
  • Umiejętności techniczne
  • Znajomość elektromechaniki pojazdów
  • Rzetelność i uczciwość

 

Mile widziane:

  • Prawo jazdy kat. C+E
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, zapraszamy do kontaktu z naszym działem HR: katarzyna.pasik@oskargroup.com.pl Prześlij swoją aplikację, a może to właśnie Ty zaczniesz z nami swoją przygodę!







    This site is registered on wpml.org as a development site.