międzynarodowa firma transportowa Oskar Group

Kariera

Dołącz do naszego zespołu

Nazywamy się Grupą, bo wierzymy, że w niej siła!

Dzięki naszemu doświadczeniu i chęci rozwoju budujemy zgrany i zaangażowane zespół. 
Poszukujemy ambitnych i odpowiedzialnych Współpracowników, którzy dołączą do naszej Grupy. 

Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska:

Oferujemy:

  • Pracę w systemach np. 2:1; 2:2, 18:3 i inne.

  • Wynagrodzenie zasadnicze, dniówki oraz premie - 400 zł za dzień przy zatrudnieniu na podstawie umowę o pracę, 500 zł za dzień przy zatrudnieniu na podstawie umowy zlecenia.

  • Dodatkowo płatne załadunki i rozładunki.

  • Pracę na nowych, bardzo dobrze wyposażonych autach (DAF, SCANIA, VOLVO, MERCEDES, MAN).

  • Pracę z doświadczonymi spedytorami.

  • Fachową pomoc w każdej chwili (spedycyjny telefon alarmowy 24h).

  • Pracę po całej Europie Zachodniej.

 

Wymagamy:

  • Aktualnego prawa jazdy kat. C+E.

  •  Uczciwości i punktualności.

  • Efektywnego zarządzania czasem pracy i jazdy.

  • Sumienności w wykonywanych zadaniach.

Twoje zadania:

  • Zarządzanie flotą pojazdów ciężarowych, nadzór nad utrzymaniem, efektywnością oraz optymalnym wykorzystaniem floty ciężarowej.
  • Koordynacja pracy kierowców, skuteczne zarządzanie ich harmonogramami, monitorowaniu wykonywanych przez nich zadań oraz zapewnienie zgodności ich pracy z przepisami prawa transportowego.
  • Zarządzanie zespołem organizacji transportu.
  • Dysponowanie i odpowiednie planowanie floty, we współpracy z działem HR oraz planistami, w celu efektywnego planowania zasobów transportowych, optymalizacji tras oraz dopasowywania pojazdów do zadań.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działalności transportowej.
  • Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności transportu, pod kątem kluczowych wskaźników takich jak: liczba pojazdów w trasie, liczba pojazdów w naprawie, oraz tworzenie planów i prognoz operacyjnych.

 

Nasze wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na tożsamym stanowisku, w branży transportowej (zarządzanie flotą własną).
  • Znajomość przepisów i regulacji dotyczących transportu drogowego.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i analityczne.
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz komunikatywność.
  • Samodzielność oraz proaktywność w działaniu.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość systemów i technologii w branży TSL.

 

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę.
  • Pracę stacjonarną w Jelonku, ul. Obornicka 7.
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie.
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.
  • Samochód służbowy do użytku prywatnego.

Twój zakres obowiązków:

  • Samodzielne prowadzenie działań spedycyjnych, rozbudowa i zarządzanie pracą zespołu spedycyjnego

  • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań logistycznych,

  • Aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy, udział w tworzeniu atrakcyjnych ofert dla naszych partnerów,

  • Ścisła współpraca z działem planowania floty własnej,

  • Obsługa i kontrola dokumentacji spedycyjnej,

  • Trwałe relacje z firmami transportowymi w celu zapewnienia wysokiej jakości usług ( negocjowanie stawek, ustalanie i planowanie warunków transportu),

  • Współpraca z pozostałymi zespołami w firmie , dbanie o prawidłowy przepływ informacji,

  • Pozyskiwanie i obsługa klientów oraz przewoźników,

  • prowadzenie analizy rentowności zleceń i prowadzenie negocjacji w zakresie stawek z klientami i przewoźnikami.


Nasze wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy spedycyjnej,

  • Znajomość języka obcego (angielski - koniecznie, inne - mile widziane),

  • Znajomość przepisów i procedur transportowo-spedycyjnych,

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • Komunikatywność i zdolność analitycznego myślenia,

  • Posiadanie relacji z klientami i przewoźnikami na rynku międzynarodowym,

  • Zdolności komunikacyjne wraz z umiejętnością wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań, umiejętność pracy pod presją.

Twoje zadania:

  • Analiza rynku i aktywne pozyskiwanie Klientów w sektorze międzynarodowego transportu ciężarowego
  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,
  • Aktywna sprzedaż usług transportowych,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych,
  • Długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników.

 

Nasze wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w branży transportowej na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na codzienny kontakt z klientami,
  • Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel),
  • Bardzo dobra znajomość rynku TSL,
  • Chęć stałego poszerzania wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych,
  • Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

 

Mile widziane

  • Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem (włoski, francuski, niemiecki).

 

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników,
  • Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne, auto służbowe do użytku prywatnego
  • Pracę w Jelonku, w godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku,
  • Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂

Twój zakres obowiązków:

  • aktywną sprzedaż usług transportowych
  • pozyskiwanie klientów na flotę własną oraz dla podwykonawców
  • przygotowanie wycen dla klientów
  • długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • bezpośrednia współpraca działem planowania oraz dyspozycji
  • wykonywanie innych poleceń pracodawcy w związku z wyżej wymienionym zakresem pracy, ich powiązaniem oraz kwalifikacjami pracownika

 

Nasze wymagania:

  • Minimum rocznego doświadczenie w branży transportowej,
  • Komunikatywna znajomość angielskiego, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel),
  • Znajomość rynku TSL,
  • Stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych,
  • Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Twój zakres obowiązków:

  • Aktywne pozyskiwanie kontrahentów.
  • Aktywna sprzedaż usług transportowych.
  • Przygotowanie wycen dla klientów.
  • Wybór dostawców, budowanie i utrzymywanie relacji z nimi.
  • Przygotowywanie i przedstawianie oferty firmy.
  • Negocjowanie oraz zawieranie umów.

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego

  • Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czasu

  • Dyspozycyjność

  • Samodzielność i organizacja pracy własnej

  • Zaangażowanie, operatywność, komunikatywność i otwartość

  • Dobra znajomość pakietu Office

  • Umiejętność pracy zarówno samodzielnie jak i w zespole

 

Mile widziane

  • Znajomość - języka włoskiego, francuskiego

 

To oferujemy

  • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie.

  • Pracę stacjonarną, w Jelonku.

  • Atrakcyjny system wynagradzania, dodatkowo system prowizyjny uzależniony od wyników.

  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.

  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie.

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę.

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.

  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna.

Twoje zadania:

  • Monitorowanie postępów napraw oraz terminowości realizacji.
  • Współpraca z dostawcami części zamiennych i firmami serwisowymi.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami.
  • Raportowanie przebiegu napraw oraz bieżących działań.
  • Zarządzanie zespołem pracowników odpowiedzialnych za naprawy.
  • Utrzymywanie wysokich standardów jakościowych usług naprawowych.
  • Wdrażanie nowych procedur i technologii w dziale napraw..
  • Prowadzenie napraw pojazdów zgodnie ze standardami organizacji.

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem technicznym.
  • Znajomość branży napraw technicznych.
  • Umiejętność koordynacji działań związanych z naprawami.
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy.
  • Znajomość procedur i standardów bezpieczeństwa.
  • Umiejętność analizy problemów i podejmowania szybkich decyzji.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość obsługi programów do zarządzania danymi i dokumentacją.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe wraz systemem premiowym.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
  • Pakiet benefitów: Multisport, Opieka Medyczna, Ubezpieczenie Grupowe, Catering, zniżki na wyjazdy turystyczne z Oskarem, bilety na mecze Lecha.
  • Pracę w Rumianku k. Tarnowa Podgórnego.

Twoje zadania:

  • Koordynowanie procesu zakupów części niezbędnych do napraw oraz rozliczania ich
  • Dbanie o poprawny obieg dokumentów, zleceń, faktur
  • Kontakt z hurtowniami - zamówienie odpowiedniego sprzętu, części
  • Generowanie zleceń serwisowych
  • Bezpośrednia współpraca z miejscowym warsztatem samochodowym
  • Działania prowadzące do optymalizacji kosztów napraw zestawów ciężarowych oraz autokarów
  • Prowadzenie oraz bieżąca koordynacja napraw pojazdów w serwisach zewnętrznych

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu ułatwiającym komunikację (koniecznie, kontakt z zagranicznymi serwisami)
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów,
  • Znajomość branży motoryzacyjnej
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Samodzielność, dokładność

 

Mile widziane:

  • Znajomość innych języków takich jak: francuski, włoski, niemiecki będzie dodatkowym atutem

 

Co oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę,
  • atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie,
  • pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.

Twój zakres obowiązków:

  • Pomoc w utrzymaniu technicznym całej floty na miejscu (baza w Rumianku)
  • Podstawowe naprawy ciągników siodłowych, naczep, autokarów
  • Dbanie o prawidłową eksploatację aut
  • Weryfikacja poprawnego działania telematyki w autach

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na takim samym stanowisku
  • Umiejętności techniczne
  • Znajomość elektromechaniki pojazdów
  • Rzetelność i uczciwość

 

Mile widziane:

  • Prawo jazdy kat. C+E

Twoje zadania:

  • Naliczanie wynagrodzenia z tytułu umów o pracę oraz innych tytułów z uwzględnieniem wszelkich zasiłków, dodatków i potrąceń;
  • Prowadzenie zagadnień związanych ze świadczeniami ZUS;
  • Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON;
  • Przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu;
  • Sporządzanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych na potrzeby spółki;
  • Czynności związane z prowadzeniem akt osobowych / kadrowych;
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.

 

Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra znajomości aktualnych przepisów płacowych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce;
  • Min. roczne doświadczenie w obszarze kadr i płac;
  • Znajomość programu PŁATNIK; Enova;
  • Nastawienie na rozwój i świadomość konieczności ciągłego doskonalenia zawodowego.

 

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
  • Pakiet benefitów: Multisport, Opieka Medyczna, Ubezpieczenie Grupowe, Catering, zniżki na wyjazdy turystyczne z Oskarem, bilety na mecze Lecha.
  • Pracę stacjonarną w Suchym Lesie (Galeria Sucholeska) w godzinach 10-18

Twoje zadania:

  • Tworzenie i prowadzenie akt osobowych pracowników.
  • Sporządzanie umów o pracę, aneksów oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem.
  • Udzielanie wsparcia pracownikom w zakresie rozwiązywania bieżących problemów związanych z zatrudnieniem.
  • Zarządzanie dokumentacją związaną z urlopami, zwolnieniami lekarskimi itp.
  • Zapewnienie zgodności procedur z przepisami prawa pracy oraz wewnętrznymi standardami firmy.
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.

 

Nasze wymagania:

  • Minimum półroczne doświadczenie na tożsamym stanowisku
  • Znajomość przepisów prawa pracy.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Znajomość programów Płatnik oraz Enova - mile widziane

 

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
  • Pakiet benefitów: Multisport, Opieka Medyczna, Ubezpieczenie Grupowe, Catering, zniżki na wyjazdy turystyczne z Oskarem, bilety na mecze Lecha.
  • Pracę stacjonarną w Suchym Lesie (Galeria Sucholeska) w godzinach 10-18

Twoje obowiązki:

  • Aktywne poszukiwanie kierowców C+E oraz D+E do transportu międzynarodowego.
  • Rozmowy z kierowcami i weryfikacja spełnienia wymagań.
  • Publikacje ogłoszeń.
  • Inne aktywne formy poszukiwania pracowników.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownika.
  • Realizacja działań z zakresu employer brandingu.
  • Raportowanie i prowadzenie analiz.

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w rekrutacji kierowców.

  • Znajomość regulacji prawnych do podjęcia pracy kierowcy.

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.

  • Duża dawka zaangażowania i inicjatywy.

  • Organizacja pracy własnej.

  • Znajomość języka angielskiego i rosyjskiego, który będzie używany w codziennej pracy.

 

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę.
  • Pracę stacjonarną w Jelonku (Rosarium Office). 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy uzależniony od wyników.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie.
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.

Twoje obowiązki:

  • Wystawianie faktur sprzedaży krajowych oraz zagranicznych.
  • Dbanie o prawidłową dystrybucję dokumentów sprzedażowych.
  • Prowadzenie korespondencji/ kontakt telefoniczny z odbiorcami.
  • Prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej w w/w aspekcie.
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy.

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku. 

  • Język angielski na poziomie pozwalającym komunikować się z klientem.

  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.

  • Umiejętność ustalania priorytetów.

 

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Pracę stacjonarną. Miejsce wykonywania pracy - Jelonek.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.
  • Nie oferujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂

Twój zakres obowiązków:

  • stała weryfikacja stanu należności firmy,
  • bezpośredni kontakt z kontrahentami firmy, gł. w języku angielskim,
  • ustalanie warunków spłaty należności oraz ich odzyskiwanie,
  • wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach z klientami,tworzenie raportów z całego procesu windykacji, zrealizowanych zadań,
  • kontakt z działem transportu i spedycji,
    bezpośrednia współpraca z zewnętrznymi windykatorami oraz prawnikami,
  • monitorowanie wiarygodności kontrahentów,
    podejmowanie kroków przedsądowych w przypadku firm, które nie podejmują się współpracy na ustalonych warunkach.

 

Nasze wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku windykatora, minimum rok,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację (klienci zagraniczni),
  • posiadanie umiejętności negocjacyjnych,
  • zdolności komunikacyjne oraz asertywność.

Twoje zadania:

  • Monitorowanie i analiza wyników finansowych firmy.
  • Przygotowywanie raportów finansowych oraz sprawozdań zarządczych.
  • Kontrola i optymalizacja kosztów operacyjnych.
  • Opracowywanie prognoz finansowych i budżetów.
  • Współpraca z działem księgowości oraz audytorami zewnętrznymi.
  • Identyfikacja i analiza ryzyka finansowego.
  • Udział w procesach planowania strategicznego.
  • Wspieranie decyzji biznesowych poprzez dostarczanie rzetelnych danych finansowych.

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości lub pokrewne.
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowości.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
  • Zdolność do pracy pod presją czasu i samodzielność w działaniu.

 

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę.

  • Pracę stacjonarną. Miejsce wykonywania pracy w Suchym Lesie, godziny pracy 10-18. 

  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy uzależniony od wyników.

  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.

  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie.

  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.

  • Nie oferujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂

Twoje zadania:

  • wprowadzanie płatności do banku,
  • weryfikowanie sald oraz ich poprawności,
  • wyjaśnianie niezgodności księgowych,
  • rozliczanie wyciągów bankowych złotówkowych oraz wlautowych,
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi,
  • raportowanie zobowiązań, należności.

 

Nasze wymagania:

  • doświadczenie na tożsamym stanowisku min. 1 rok,
  • wiedza z zakresu zarządzania finansami,
  • zdolności negocjacyjne, umiejętność prowadzenia trudnych rozmów,
  • samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
  • znajomość podstaw księgowości, Symfonii,
  • dobra znajomość Excela.

 

Co oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę,
  • atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie,
  • pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.

Twoje Zadania

  • Weryfikacja płatności na kontach służbowych Spółek.
  • Rozliczanie wyciągów bankowych.
  • Bieżące wyjaśnianie niezgodności na kontach.
  • Weryfikacja stanu raportu kasowego.
  • Przygotowanie dokumentacji finansowych dla instytucji bankowych i leasingowych.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień.
  • Współpraca z bankami.
  • Aktualizacja kart służbowych.
  • Panowanie płatności służbowych.
  • Weryfikacja faktur i ich zasadności.
  • Podliczanie kosztów miesięcznych poszczególnych działów Spółek.

 

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy, na podobnym stanowisku.
  • Preferowane wykształcenie wyższe, na kierunkach: finanse, księgowość, ekonomia itp. 
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.
  • Rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania.

 

Co oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę.
  • Pracę stacjonarną w Suchym Lesie, w godzinach 10 - 18
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie.
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.
  • Nie oferujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak 🙂

Twoje zadania:

  • Monitorowanie i analiza płatności oraz rozliczeń.
  • Analiza kosztów i przychodów.
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów finansowych.
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca.
  • Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia procesów finansowych.

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w branży finansowej.
  • Wykształcenie związane z kierunkiem finansowym (finanse, rachunkowość, ekonomia).
  • Znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
  • Proaktywność w działaniu i dobra organizacja własnej pracy,
  • Analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.

 

Mile widziane

  • Znajomość programu Symfonia.

 

Co oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, umowy o pracę lub B2B.
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze finansów, transportu i turystyki oraz ich merytoryczne wsparcie.
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.

Co oferujemy:

  • Możliwość zdobycia  doświadczenia zawodowego w świecie finansów.
  • Praktyczną naukę od doświadczonych profesjonalistów.
  • Po okresie efektywnej praktyki, oferujemy możliwość zatrudnienia.

 

Nasze wymagania:

  • Student lub absolwent studiów związanych z branżą finansową.
  • Podstawowa znajomość Excela.
  • Znajomość języka polskiego - w stopniu co najmniej komunikatywnym.
  • Zaangażowanie w powierzone zadania i chęć nauki.

Twoje zadania:

  • Rozliczanie prowizji agentów turystycznych
  • Kontrola procesu rozliczenia agentów turystycznych
  • Rozliczanie voucherów turystycznych; wpłat i przedpłat klientów indywidualnych
  • Analiza rentowności wyjazdów turystycznych
  • Wystawianie faktur
  • Obsługa procesu reklamacji

 

Nasze wymagania: 

  • Wykształcenie m.in średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum pół roku
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i wielozadaniowości
  • Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Dobra znajomość Ms Excel

 

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.
  •  Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 8-16

Twoje zadania:

  • Aktywna sprzedaż oferty oraz obsługa klientów.
  • Udzielanie informacji na temat ofert biura podróży oraz doradztwo w wyborze najlepszych opcji podróży.
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta poprzez profesjonalną i przyjazną obsługę.
  • Obsługa rezerwacji i dokumentacji sprzedażowej.
  • Rejestracja i rozwiązywanie reklamacji.
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na tożsamym stanowisku w branży turystycznej.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność.
  • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

 

Co oferujemy:

  • Niezależność w działaniu, jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i rady.
  • Umowę o pracę lub kontrakt B2B - Ty decydujesz.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
  • Benefity pozapłacowe tj. Multisport, dofinansowanie do cateringu, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe. Zniżki na wyjazdy turystyczne. Bilety na mecze Lecha.
  • Pracę stacjonarną (Galeria Sucholeska, Suchy Las). Regularna praca w dni robocze w godzinach 9-17 i 10-18 (naprzemiennie co tydzień). W sezonie letnim jeden sobotni dyżur w miesiącu.

Twoje obowiązki:

  • Udzielanie porad prawnych w obszarze prawa transportowego, w tym dotyczących przepisów drogowych, procedur celnych oraz prawa ubezpieczeń.
  • Przygotowywanie i analiza umów, w tym umów spedycyjnych, przewozowych, ubezpieczeniowych oraz umów ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Reagowanie na bieżące sprawy prawne związane z działalnością transportową firmy, w tym reprezentowanie przed organami administracji publicznej oraz sądami.
  • Współpraca z zespołem operacyjnym w zakresie interpretacji i egzekwowania przepisów prawa transportowego.
  • Zarządzanie ryzykiem prawno-biznesowym i dbanie o zgodność działań firmy z obowiązującymi przepisami prawnymi.
  • Monitorowanie i analiza zmian w przepisach prawa, zwłaszcza w obszarze transportu, oraz dostosowywanie polityk i procedur firmy do nowych regulacji.
  • Negocjowanie umów i rozwiązywanie sporów z kontrahentami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi.
  • Zapewnienie zgodności działań firmy z przepisami prawa dotyczącymi zatrudnienia kierowców, czasu pracy, oraz przewozu materiałów niebezpiecznych.
  • Prowadzenie kompleksowej windykacji należności dla firmy, obejmujący analizę umów, współpracę z działem księgowości, reprezentowanie firmy w sporach sądowych, kontaktowanie się z klientami w celu negocjacji i ustalenia planów spłaty zaległych kwot.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze.
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, w obszarze prawa transportowego.
  • Bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.
  • Umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych związanych z transportem oraz ich konsekwencji dla działalności firmy.
  • Zdolność do prowadzenia skutecznych negocjacji w zakresie umów z klientami, dostawcami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi.
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole, współpraca z innymi działami firmy oraz zapewnianie wsparcia prawnego w różnych obszarach działalności.
  • Komunikatywność w wyrażaniu swoich poglądów oraz asertywność w obronie interesów firmy przed kontrahentami, instytucjami publicznymi i w sądach.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów prawnych oraz zapewnianie wsparcia w podejmowaniu decyzji biznesowych z uwzględnieniem aspektów prawnych.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.

Mile widziane

  • Znajomość j. niemieckiego.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę.
  • 20 dni urlopu przy zatrudnieniu B2B.
  • Miejsca wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las oraz ul. Obornicka 7 Jelonek, godziny pracy 8-16 ; 9-17 ; 10-18
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie.
  • Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, zapraszamy do kontaktu z naszym działem HR: katarzyna.pasik@oskargroup.com.pl Prześlij swoją aplikację, a może to właśnie Ty zaczniesz z nami swoją przygodę!







    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.